Happy Cat Kaoani

Sunday, December 16, 2012

Start bosan dah dia

Assalamualaikum,

Ehem2, tajuk entry hari ni ialah: AKU DAH START BOSAN dengan kerja sekarang. HAti aku ni semacam memberontak dan menjerit2.. "hantar notis berhenti dan cari kerja lain"... Macam ada batu yang hempap dada aku ni kalau pikir pasal kerja.

La hai, kan baru je kerja?..
:memang baru pun, sehari dua hari seronok pasal belaja benda baru, seminggu dua minggu, start dah boring, tp masih seronok lagi sebab baru2 nak dapat gaji .. Abis sebulan, terfikir, hari2 aku buat menda sama.. Otak pon dah mendap x berkembang, sebulan 2 minggu, kerja bertambah, tp semakin bosan.. sebab, otak still x berkembang, otak x dapat digunakan dengan baik.. ye la.. kerja yang xperlukan idea, xperlukan buah fikiran, xperlukan kreativiti mcm time stadi dulu2.. SEMAKIN BOSAN,

dekat 2bulan, mula la, teringat2 perkara2 lampau zaman2 stadi kat U.. Mula lah berlegar2 kat pikiran, AKU MAMPU CAPAI SESUATU YANG LEBIH DARI INI, tapi mengapa aku masih disini??

aku rasa SAAT ni aku kene perbanyakkan ibadah kepada Allah, dan mohon petunjuk dariNYA, aku berharap, Allah dapat tunjukkan jalanNya, supaya batu yang menghempap dadaku itu dapat aku tepis dan alih ke tempat lain.. InsyaALLAH..

No comments:

Post a Comment