Happy Cat Kaoani

Sunday, December 23, 2012

Pertemuan pertama?

Wasalam,

Bila aku tengok gamba kami muda mudi kat blog aku ni.. Teringat masa 1 kali aku bertemu dengan suamiku, Sesungguhnya jodoh tu Allah yang tentukan..

Aku xpernah lupa, husband aku dulu kurus sangat2, xmacam sekarang, berisi (senang hati katakan), time tu umur husband aku lebih kurang 24tahun-OK sebenanyer 23 sebab dia lahir bulan 11..perasan mude, hehe

aku plak time tu baru je 21, yerr.. muda lagi, budak mentah..time tu aku pun kurus jgk, tp xde la kurus mcm husband ku.. Aish teringat plak, baru2 ni kami sekeluarga-termasuk parents n adek2 ku pergi ke rumah bakal mertua adekku yg no 2. diorang sediakan bubur lambuk.. sedap, orang dah habis makan pun aku still makan lg, bila org tanya husband aku jawab.. Ayong memang hantu bubur.. kikiki... nape husband aku ckp cmtu eh?

sebab kali pertama jumpa husband aku pon kita org makan kt MC D((sekarang dah boikot dah,xde dah MC D)), dan menu aku tentulah bubur nasi n nugget, memg kt mcd aku xmint mkn ape2 kt situ, selain bubur, dan br aku sedar (husband aku yg menyedarkan aku) yg aku memang suka mkn bubur, tp malangnya, nak masak bubur sendiri xreti la pulak..hukhuk

Yeahh sambung balik,

1 time husband aku jumpe aku, die bg coklat bar, key chain dengan cawan UTM, tp aku ingt kami ni xde jodoh, lame jugk aku simpan brg2 dia bg tu sampaila 1 hr aku beri kepada kawan2 baikku, aku pon xpasti diorg ingt ataupon x.

Dan yang pling lama ada dlm simpanan aku sekrg ialah bantal lembu yg husband aku bagi kat aku..sampai sekrg ada lg, kalau aku rindu dia, tentula bantal tu peneman aku tidur, hihihi..bantal tu bukan sebarang bantal taw, aku da xpnah jumpe bantal serupa mcm tu, hrga pun boleh thn juge..hehehe

OK la, nant aku cerita lg

No comments:

Post a Comment