Happy Cat Kaoani

Saturday, December 15, 2012

Bosan ker?

Hari ni dah hari Sabtu,

 
Sepatutnya hari Sabtu ni, hari aku bersuka ria bersama sang suami. Malangnya, husband aku pulak sibuk bekerja tanpa gaji. Rasa hati memang lah geram, tp, apo nak buek..huhu.


Perkara yang paling x tahan sekali, laptop dia pun bos dia bole pinjam, haih, bos xde laptop sendiri ke nak bawa g meeting.. sampaikan husband aku tepaksa tinggl kan laptop dia untuk bos buat presentation?


Aku x marah pon, cuma x puas hati jerr.. huhuhu.. Laptop husband aku tu bukan bos dia bagi duit untuk beli pon, suke suki je nak pinjam.. kete bole beli beratus ribu, laptop pon nak pakai staff punyer, hampess jer..huhuhu,
Yelaa aku taw, bos dia yg bayar gaji husband aku kan, dah boss.. nak wat camne, kene ikot la ckp bos..(puii)


Aku ingat hari ni mcm2 aktiviti aku nak ajak husband aku buat, pegi bank, pegi pasar beli brg dapur, oh ya, hari ni ada pasar malam, yang ni pasti aku nak ajak husband aku pergi.


Alahai, bosan sungguh la.. kat tV ada kartun jer, dah tgh hari pon criter kartun??
Yelaa, aku taw sekang cuti sekola..huhuhu


Aku tak taw nak buat ape, nak masak.. xde ape kt dalam peti sejuk tu..kosong je, karipap beku ade la.. xkan makan tengahari KARIPAP goreng kot..haha,


OK, memang aku still kenyang lg, sebab pg tadi da goreng bihun letak udang.. sedap, tp perut ni rs pijar semacam jer, ape pasal pon xtaw.. bihun aku goreng tu xde la pedas mana pon..


Bye..

No comments:

Post a Comment