Happy Cat Kaoani

Sunday, December 23, 2012

kejayaan perlukan pengorbanan?

Assalamualaikum pembuka bicara,

hari ni aku nak meluahkan perasaan, Memang x puas hati, MEMANG XPUAS HATI!!! huhuhu..
Bayangkan, husband aku bekerja tanpa henti dari hari khamis sampailah ke hari ini -AHAD

berapa jam je aku dapat berjumpa dengan suamiku tercinta, mengapa? aku pon teringin nak meluangkan masa bersama husbandku, tapi kerana tugasan, dan sesedap rasa bos dia mencuri waktu aku bersama suamiku.. geram betul rasanya,.. sepatutnya SABTU dan AHAD adalah hari cuti, bukan hari bekerja.

tengahari tadi sebelum ke ofis husband ku katakan begini "doala abang dapat kerja tu, abang pun dah xtahan sebenarnya ni"

kesian suamiku, penat betul dia, tidur pun x cukup...
Suatu hari nanti aku teringin juga nak bertanya pada bos dia tu, mengapa dia menghambakan staff dia? projek banyak, staff sikit, aku pon pelik dengan pemikiran diorang ni.hmm

Seperkara lagi, yeahh.. aku sekarang dah start nak apply2 kerja kosong. sebabnya aku nak cari kerja yang sesuai dengan kelayakkan ku.. aku nak majukan diri, xmaulah duduk di bawah saja.. aku benci dipandang rendah, bukan sebab aku nak dipandang tinggi. Entahlaa..cuma xsuka dengan cara majikan aku jer.. hmm.

No comments:

Post a Comment