Happy Cat Kaoani

Monday, May 21, 2012

Isnin si birus

Selamat pagi...

Sambil2 menonton crite semanis kurma, rs teringin pulak nak update blog.. hmm, abg awal2 pg dah bertolak ke JB, nak jumpe bomba katernyer.. bos die tu, smgt sgt, pkol 7 dah tunggu kt tol air itaam tu... kesian abg, pg2 dh kene besiap pegi keje..smlm drive spanjang petang ke malam...

kitaorg balik kampung weekend smlm.. g butik pengantin fitting baju,ambil air kotak.. isi doorgift.. penat, py la byk.. hehe, dr lepas maghrib smpai la tgh mlm nk pg, aku, abg dgn mak mertuaku..hehehe,lepas tu esok pg lepas sarapan smpai la ke petang isi doorgift.. lepas tu teros bertolak balik..itu pon ada dlm 4oo lebih lg x isi..tp untuk budak2, ok la, x susah sgt mcm doorgift untuk org tua tu..hehe

Sebelom ke rumah mertua balik rumah umi aku dulu.. pkul 2pg br smpai.. nnaseb la adek aku tunggu.. smpi2 je aku n abg teros bom kt atas katil.. haha, tp tido nyenyak abes la.. bgn pg, sarapan pas tu siap2 untuk balik... adek bongsu aku yg drjah 1 tu kecoh mulut dier..marah sbb cept sgt aku nk balik.. cian kt dier, rindu la tu..hehe,nak wat cmne.. kami duk johor.. terlalu jauh, lgpon abg bukan ade cuti... nak kenduri kami ni pon cuti abg brp hr jer, 3hr..

kesian jgk kt abg, nk kene kerja.. drive, ala.. tp die tu suke je drive..hehehe,ok la, smpi kt sini jer..tatata :)

No comments:

Post a Comment