Happy Cat Kaoani

Saturday, May 26, 2012

adek dtg rumah

ari ni ari sabtu, mcm biasa la ...duduk sorg2 kt umah, abg abes keje pkol 1, br la nmpk batang hidung dier kt rumah... aishhh, kalau di pk kan.. duduk sorg2 ni memg sgt boring.. ari2 buat mende same.. kalau xde mende nak buat, tgk tv, x tgk tv men tenet, x men tenet, tido..adusss


Ari ni adek aku yg ke-empat dtg ke rumah..duduk la kejap kt rumah ni dalam seminggu 2, xtaw ler, die bosan ke x nnt.. rumah ni bukann ade ape pon..hahaha..


Syoknye parents aku n adek2 yg len, dorg g kelantan..sambil tu bejalan kt Cameron plak... Jeles, jujurnye memg aku x penah g Cameron... haha... xmcm org lain... semua tmpt da pegi, siap ke luar negara lagi tu.. aku ni, local pon x abes bejalan lg.. biasalaa, bukan nye golongan org berada... tp syukurla dgn setiap nikmat yg Allah beri ni..hehe


Hr ni aku x taw nk msk aper.. hmmm,, slalu mkn mende same pon boring jgk.. teringinnyerr nk mkn masak lemak udang.. tp kt sini sush nk jumpe udang..ade time dier, silap time, xde la udang jual kt pasar tu..teringt pasal pasar.. lame jugk aku x bjalan ke pasar... mane x nyer, abg balik keje da letih.. mcm mn nk ajak die g pasar... ari sabtu n ahad je la die ade free.. tp? ade ker pasar..haha,

biler la abg nak balik ni.. tiket adek aku kt KL tu pkul 1.30 br die betolak.. lmbt lg la nk sampai..hehe, ok lah.. slamat tengahari

No comments:

Post a Comment