Happy Cat Kaoani

Monday, June 13, 2011

bermalam di PerDA

assalamualaikum, :)

Ok, entry kali ni aku nk bercerita tentang aku dan family pergi berjalan2 di bandar PerDa..hehehe...

Sebenarnyer, tujuan ke Perda ni, pasal parents aku nk hantr adik aku ke UiTM .. jadik aku pon menyibuk laa..hahaha, inilah pertama kali aku menjejak kn kaki ke penang..waaaa bataknyerrr aku..hukhuk,

Bumi Perda memg panas... lepastu, tanah die landai jerrrr.... dari hujung ke hujung boleh nmpak banggunan.... and yg menjadi kemusykilan kbykn banggunan berkubah... unik kn... hehe,




Asalnyerr, parents aku nk hantr adek aku pas tu terus jer balik.. tp, ayah aku letih plak memandu.. sbb hr sebelumnyer ayah aku pon jalan jauh gak.. hehe..

ok pastu kiter org pon p check in hotell.. haha, hotel dekt2 jerr..memula g hotel Palm inn, tp da penuh plak... pastu g hotel ape tuu, seri indar.. aku pon pelik apsal nama die indar, bukan indah..wahahaha,...

pastu petang tu.. kitaorg pon g jenjalan Jusco... hehe, xde pe pon jusco ni.... sm jer cm jusco tmpt2 len gak.. tp rmi org lah, adek aku ckp..blmbaknyerr budak uitm... maklum la ari tu ari sabtu..hehe.. disebbkan memg x rncang pon nk tido sane.. mak aku suh crik bju untuk pki mlm tu plak..hahaha, aku pon crikkk... bju tido mlm aku crik la.. pas tu jumpe..baju tu,, kalau beli dua, die jdik 10ringgit, kalu beli 1, 7.90.. tp cashier 2 dok bising suh aku bli 2... siap ckp lg.. tmbah 2inggit sekupang ja, pas tu aku pon kate..."xpe saya nak beli satu jer" byk kali aku ulang2 mcm tu.. geram jer rasa.. hahaha...tp x pki gak bju tu...hihihi, adek aku la baek ht blnja bju tidoo... sepasang.. weee, comei je bju tu... wane pink... haha,ade corak2 teddyy

X lama lepas tu, adek aku ajak men gamee, serunukk jer.. tp muler2 adek aku nk men rock fever.. aishh, aku x suke men game tu.. xbest langsung..huhuhu, jd aku tgk je la adek aku men..pas tu kiteorg men tembak2.. yg x bestnyerr.. die men masa..bukn men nyawa..jdik kalu nyawa byk lg...tp masa abes, kalah la... ape larr.. x best jerrr.. aku da la lembab, adek aku bising2 lg ckp..ayongg cpt la masa da nk abes..hahaha, naseb bek x men game..men sorg, adek aku men kt sebelah... tp aku kalah dulu la.. kitaorg kalah kt stage yg same..hehehe, lepas tu men tembak2 dinasor plak.. hahaha, yg ni aku rs seronok... klaka la, rs mcm nk men lagi jerrr, haha.. tp keburukan men tembak2 ni.. lenguh la jari.. tu yg penyebab kekalahan tu... wohohoho

LEpas da men, pastu shopping sket terus la blik hotel... huhuuu... mlm tu ade bola plak... hahaha, terengganu lawan klantan, smgt jer tgk bolaaaa... tgk smbil makan..ngap ngap ngap........

aku rs, ape yang aku suke kt Perda ni.. sambal belacan die la..sedap, cukup rs die py belacan... yg len2 tu, bese jer.. mybe pasal aku belom melangkah ke pulau lg, nnt ade rezki... kite masok jalan2 kt pulau plak.. teringin gak nk tgk laut dierr.. cntik ke x.. hahaha, ok laaa..yg ari ahad malas plak aku nk criterr... pent nk taip weee... tatatta :P

No comments:

Post a Comment