Happy Cat Kaoani

Saturday, June 16, 2012

kurus ke gemok, gemok ke kurus

Assalamualaikum semua



Petang tadi aku paksa husband aku bwk aku berjalan ke Parit Raja, aku beli helmet, sbb slalu naek moto aku sorg je x pkai helmet..sbb helmet ada 1 jer, kalau nk g jauh2 kene naek kete.. naek moto ade angin sket..kete pkai ekon..x syioookkkk sgt, hehe..


Tujuan aku menulis cerita ini adalah untuk menceritakan, dlam setahun ni, berat aku sudah naek sampai 10kg... kalau dulu slimmmmm jerrrr, tp skrg sudeyy montel... sama la dgn suami aku, makin hr makin montel..huhuhu, dulu berat aku n suami beza 5kg, tp skrg, berat kitaorg hampir sama..adussss, perkara ini sangat menyeksa batinku... boleh kah aku kembali slimmmmmmm seperti dulu kala, zaman stadi 2-3 tahun lepas...

oleh kerana nak kurus mesti bersenam, aku pon membelilah tali skipping... n petang td aku membeli lg losyen pati halia..hahahaha, nak mkn ubat kurus, mahal sgt, lgpon tkot kurus skejap jer..hahaha ... ok la, aku harap mrs gemok ni akan digantikan dgn mrs slimmm n kurussss..hehehe, tatata

No comments:

Post a Comment