Happy Cat Kaoani

Wednesday, June 27, 2012

Asam pedas

Baru2 ni aku telah berjaya memasak asam pedas dgn berjaya2nya...hehehe, husband pon ada membantu jgk,- sebb tu la asam pedas menjadikk..hehe, dulu aku msk asam pedas, x pnah nk menjadi... memg seronok sgt...

Blouse aku plak, husband aku ada komen, so kene la betol kan sket... aku nk buat blouse lg, gune kain yg sama, cume pattern lain sket.. yg hr tu py blous ke arah t-shirt..yg ni lain sket..sbb aku dah jumpe pola yg seng nk di ikot.. terima kasih kepada dierrrr -http://kedaijahitku-jahit.blogspot.com- sesape nk blaja, bole tgk situ..hehehe, aku ingt nk buat baju raya warna hijau terang permintaan abg sendiri lah.. kalau cukup masa... buat sendiri br puas ht, hehehe, tp masalah nk g crik tukg jahit tepi kain kt ne eh area parit raja ni.. x taw la, x brani lg aku nk potong kain cottton tu, takot benang kain die terbuka... hehehe,

Beberapa hr aku terkene alahan, gatal2 selurh badan.. memula beli cream kt farmasi.. tp x thn gtl sgt2.. husband suruh g klinik.. jd aku pon g lah, dr kasi injection alahan... n lepas ni aku x boleh la mkan makanan berkerang lg...especially LALA, huhuhu.. sebab, alahan.. selama 25 tahun hidup, itulah 1st time aku kene alahan...

Yg syoknye losyen sapu dr bg tu berangin, jd, memg rs lega sgt2 bile kene kt kulit... segala rs gatal2 hilang... tp bile die losyen die dah kering rs rimas pulak..huhu, tp oklah, alahan smakin berkurg, cume aku mls nk sapu losyen, sampai kene sound dgn husband... ""sekali tu je sapu losyen,??"".. hehehe,

Ok lah, slamat malam semua

No comments:

Post a Comment