Happy Cat Kaoani

Sunday, April 10, 2011

Seminggu criter wuhuuu


assalamualaikum,
da lama x tulis entry kn. hehe, sbenanye aku nk criter seminggu yang lalu... aku merantau dr kL ke johor pastu patah balik ke KL then balik umah...adesss, wehehehe..
Sangat menyayat hati.. huhuhu,
sabtu:: mak and ayah aku hantar p rumah sewa adek aku... adek aku stadi kt kolej kt KL tu, rumah die, mak aihhh~~ hehe, x berbaloi langsung la dgn hrga sewa die.. mybe sbb kt tgh bandar kot... isk isk, memang la letih sampai2 jekk, bebudak rumah die sume tgh dok ngecat... memg xde tempat aku nk duduk.... duduk la kt tepi2 dinding yg ade ruang2 kosong...pasal umah tu memg sepah sgt...mlm tu br dorg kemas rumah dorang... malangnyer, secara tibe22 enset ku yg tersayang itu, rosak plakkk
..aduusss xleh onnnn..huhuhuhu, aku da pening... bagaimana aku nk kontat kawn aku kt johor... n yg penting skali bagaimana aku nk kontat si dier..wehehehe, ye la..jumaat nnt aku da jnji da nk jumpe die kt kL, die plak mlm kamis tu dr Terengganu die blik kmpung pasal jumaat kiter nk jumpe kn..huhuhu.. Memg frust la enset rosak, huhuhu

Ahad:: naseb bek ler, ade kwn adek aku yang ade tenet.... jdikk buley ler aku kontat sesape yg berkenaan kt FB..hehe, dan pada hari itu juga, aku membeli enset yg murh aje... oleh sebb nmbor lama aku asek smpi mesg yg mengganggu emosi...jd aku pon tukarlah nombor skali..alang2 kn, nombor bru tu plak, bg aku sgt menarik..wahaha, patot ler mahal..adesss (bg aku mahal ler- bg korang x taw ler plak an2)

jdik, tiada cerita untuk ari isnin,selasa dan rabu.... Selasa aku da smpi bilik member aku.. kt TF, UTHM tu..hehehe, prepare untuk present Latihan industri ari kamis..

kamis:: pg tu dlm pkol 10.30, aku pon present ler... panel2 yg ramai tu menggelakkn aku, adesss..kuang asam betol lerrrr..huhuhuhu, yer lerrr... aku memg x wat projek pon ms Li...adesss, aku pon tersengih2 je ler time dorg menggelakkn aku sekuat ht, kire..dr stat aku present smpi la sesi soal jawb... dorg dok gelakkkkkk.... adoiii, mcm ler aku dok wat lawak kt depan tuu..wehehehe,last2 dorang ckp:: "awak sbenanye x seswai wat Li kt sini, tp xpelah..tahniah sebb dpt menghabiskan Li" sambil tergelak2 lagi..wuhuhuhu... tghari tu jgk aku blik KL, g UKM plak..menyambil jumpe bestfren aku yg dr kecik lg..hehehe.... lepak2 smbil bercerita....sambil tu aku bermsg2 untuk memastikn si dier smpi ke destinasi (Kuala Terengganu-Kalumpang) degn selamat

jumaat:: hari aku berjumpa dgn si dier..hehehe, best kot..tp frust lerr..enset rosak... xbley nk capture gmba...kalu x msti byk gmba yg aku amik..huhu, jd nk gamba aku request la drpada si dierr..hehehe, sabtu pg die nk blik Terengganu dah...dan Sabtu jgk die ponteng keje..wahahaha



Sabtu:: aku blik ke umah

(apsal aku x feeling ms tulis entry ni..adesss..mybe sbb da lm kot br aku tulis psal tu x feeling..huhuhu, ok la..nnti aku wat entry len lah.. daaaa)

No comments:

Post a Comment