Happy Cat Kaoani

Saturday, April 16, 2011

Interview di KLAng vaLLey


Assalamualaikum...

hehe, semalam adelah detik pertama..errr, mcm kedua jee.. aku pegi interview... hehehe, jauh jugk ler drpada sabak bernam, wahahaha..crik jalan pon susah,, pkai GPS pon buley sesat2 lagikkk... tp last2 smpi la jugk..

Interview aku stat pkol 3pm, wehehe..memula masok kt 'WaREhouse' tu, ade dlm 3org jekk yg dtg interview..hehe, pastu ade kene isi 1 borang...

Lepas tu dtg la tukang interview nyerrr.... Chinese, tp ok la... lucu org nyerr, aku org ke empat ler(dlm erti kata laen giliran keempat)wahahaha....

aku tgk org sebelom aku sumenyerr angguk2 ckp buleyyyy, siap kalu menjwab soklan tu tangan dier menari2 lagikk... buat gaya, punye la smgt menjawab soklan..wahahaha... pastu tetibe aku jd nebes plakkkkk..kuikuikui

yer ler..aku kire fresh graduate, naseb laa tak zero, aku pna keje sbelom ni.. biler tibe giliran aku... memg aku belasah je jwb ape pon...sume jwb buleyyyy..no problem.. mesti buley py... adess.. rs mcm jdik pembohong besar pulakk..hahahaha...

then dier ty, 'u br abes praktikal suda mau crik keje maa..mengapa??' pastu aku pon ckp la.. "mau crik wang, crik keje maa" haha...

eh2...tgh aku wat blog ni tetibe cmpany tu kol n ckp..interview aku berjaya..waaahhhh serunukk betulll..alhamdulillah :), semoga semuanyerr dipermudahkan.amiin..-tetibe sbb serunuk aku da xde idea nk tuliss-

No comments:

Post a Comment