Happy Cat Kaoani

Thursday, April 28, 2011

ape ntah nak tulis


dalam 2-3 hari ni aku dan mak aku sudah start la mencipta design2 bakul hntaran..haha~~~ ooh pdahal lmbt lg kot majlisnye, tp x pe..bak kater mak aku, bulan pose da nk dekt.. mesti xde mase nk buat ni semua..hukhuk,

aku tak taw la, orang wat persiapan mjlis bertunang ni brp lame... xde pengalaman pon..hukhuk, time spupu2 aku bertunang.. aku x pnah plak ikot...kalu yg ikot pergi pon mak dgn ayh aku jer..jd kalu dorang suh buat, aku wat la hehehe...

terus terang aku ckp..modal bertunang ni sume pki duit mak n bapak ku yg tercinta, adess.. yer la, aku ni konvo pon belom..mcm mn nk nk cr keje yg aku mint, ari tu da dpt keje, trining kt shah alam.. strict sgt, rumh pon x sempat nk crik..kalu x, income memg best la...huhuhu

Lgipon pas konvo.. aku terus nk mintak dpLi, jdik cekgu..byk masa free sket, maklum ler.. x sggup aku keje cm abg, ari2 kene keje.. cuti sehari tu pon mcm x cuti jekkk..memg la keje cm best..engineer, tp nnt.. nk masak untuk abg pon jarg2.. rumah pon kene pggil bibik kemas...lame2, abg bercinta plak dgn bibik..bhya oooo..hehehe,,

aku pon doa2 slalu abg dpt masok krajaan... ade la cuti sabtu ahad... hehe, tp x tahu lerr... ntah..hahaha, abg is always stay cute..((tetibek jee ckp die cute kn, kes angau ler ni..ceit)) haha.. ok la, gud nitee... semoga semuanya di permudahkan..amiin

No comments:

Post a Comment