Happy Cat Kaoani

Saturday, February 14, 2015

oh gigi ku !!

Assalamualaikum,

Dah dekat seminggu dah sakit gigi ni.. Tp xdela sakit sgt sampai nk menampor orang..hihi

Selama ini aku punya ingat gigi geraham bongsu aku da tumbuh semua..ye la, bila tgk cermin gigi geraham besar belah kiri ade 1 je, yg lain atas bwh ade 2 geraham besar.. Sampai la pg td, aku nk kira gigi hubby ksayangan aku tu.. (gigi sendiri xpnah kira pulak)..
Aku kira geraham die ade 5, terus terkejut pasal geraham aku ade empat je, sebelah kiri bawah tuu ade 3 je!!!!..

Menunjukkn gg bongsu xpernah tumbuh pon!!!.. Sob sob, da la gigi geraham besar belah kiri yg tinggal satu tu mcm da x bole di selamat kn sbb da pecah n sakit..

Husband aku pon g keje, tgh hr die kol, dia kate die da buatkn appointment gg esok... Sempat die bgtau giginye ade 32.. Si bongsu sume da tumbuh..tnpa sedar...bertuah betul, org lain smpi demam3.

Sampai skarang aku pikir, mne pegi geraham aku yg satu.. Mnekah hilangnya?.. Adekah ms duk skolah rendah dulu doktor suke suki cabot gg aku sebb ingt tu gigi susu??.. Sadis..

Memgler aku da pnah cabut gg 2kali dah, dua2 gigi geraham kecil atas kanan kiri.. Hihi, hrp2 gigi bongsuku nnti tumbuh dgn sengnye.. Ke xkan tumbuh?? Arghh tidakkkk.. Sobs..

Pesanan akhir: jagalah gigi anda..huhu
.

No comments:

Post a Comment