Happy Cat Kaoani

Thursday, August 25, 2011

rujukan perancangan masa depan aku

aku sekarang da ade satu tujuan..hehehe, yaitu aku nk jd pendidik mcm ayh aku.. tp memgla ijazah aku bukan dlm bidang pendidikan, sebaliknyer, bidang kejuruteraan mekanikal samer jer macm abg..hehe.. so, ape yg aku akan buat lepas ni::

1)bertunang(eh, tetiber)

2)kursus kahwin(aik, x p kursus lg ka) haha

3)konvo (ooo belum konvo rupernyer):: pastu dapt adiah best2 dr parents n abg yg gedik tuu..

4)tunggu permohonan kpLi((degr tahun ni xde... sbb nak serap gsst)) oh tidaakkk!!!~~~

5) kalau ader, aku mohon ((kalau dapat..situla hala tuju aku))

6) kawen dengan abg(( fuhhh ))...hehe, xlmer lg tu..

7) kalau xdpt kpLi, ku still jd suri rumah, aku akan mohon jd guru sandaran tak terlatih kt tmpt aku dgn abg duduk la..iaitu johor kot..kalu projek abg x abes lg laa..hehe,

8)kalau x dpt jugk jd guru sandaran x terlatih ((kemungkinan besar aku akan sambung master dlm bidang pendidikan kt UTHM)) lpas tu jd lecturer..huhuhu, tp aku lagi suker jd cekgu pasal byk cutiiiiiiiiii~~~~ :(

hehehe.. ni cume perancangan dan kekangan2 sambilan yg ader jerrr... maybe akan dtg benda ni berubah..iyer lah, manusia kan hanya merancang tp Allah yg menentukan... ape pun.. aku bersyukur Ya Allah..kerna engkau kurniakan aku seorang suami((belum jd lg, akan jadi)) yg baek,yg bole memimpin aku ke jalan MU.. :).. dan aku jugak bersyukur kerana mempunyai keluarga ((parents dan adek2)) yg bahagia... lindungi kami dari kesesatan dan tetapkan hati kami dengan HidayahMu... sesngguhnya, Engkaulah tempat kami memohon perlindungan, amin :)

No comments:

Post a Comment