Happy Cat Kaoani

Thursday, August 18, 2011

it's really close

assalamualaikum, hehehe

malam2 buter on9 fb..usha blog jap, tibe2 terperasan dateline.. alamak... tinggl lg 2minggu 2 hr jer lg?? fuhhhhhh....seramnyerrrr..

pasal hntarn, pihak aku.. bru 7 jer yg da siap, tp yg 1 tu pon kene baiki lg... yg len2 tu..xtahu la biler nak siapkan... sbb aku belom stat wat kuey raya pon lagi, adusss... tp itu kejap jer kot boley settle...

langsir belum jait lg, mak aku da lama potong langsir tu, hahaha.. yer la aku maner reti menjait, ni pon cm 1st time nk pegang mesin jait tu..da la laju, silap2 terjait tgn..hukhuk

aku rasa abg plak da siap sedia tu, hntrn dier sumer da siap, bank draft pon die da wat.. abg meh tolg jait langsir lah..hihihihi,..

mcm maner la rsnyer nnt ek, mintak2 sumernyer berjalan lancar dengn izin Allah, amin..hehe

pejam celik pejam celik kejap jer rasa..lepas tu aku pon terpikir, insyaAllah, ramadhan tahun depan aku da berpuasa bersama abg, hehe, insyaAllah semoga dipermudahkan...

ok, see u next time..daa~~~

No comments:

Post a Comment