Happy Cat Kaoani

Sunday, May 1, 2011

1 MAy 2011


Assalamualaikum,
hehe..ape nak tulis ehh, :P... ari ni ari yg seronok, sbb kan.. dapt jugak jumpa abang.wehehe, ingat kan tak dapat jumper die... usha dr jauh pon xpe la..
sebenarnyer, ari ni my family. pergi menziarah ke rumah family abang.. yup, memula memang rasa tak nak gi. sebab segan lah.tp abang 2-3 kali asek ajak jer.. kesian plak kat dier, then, aku pon bgtau la kat mak aku..tp takkan la aku nak g sengsorang je kan, nak bawak adek pon macam x ckup kuata jerr. huu~~maluuu, haha.. pas tu kite ramai2 la pergi, kire macam..sesi perkenalan antara family aku and family abang.. ye lah, nanti masa majlis tak de lah kekok sangat.
Rumah aku and rumah abang, takde la jauh.. (tp jauh gak)~~ rumah abang dekat sangat and kampung ayah aku.. ayah aku and mak aku suka la..orang dekat katakan..hehe, duduk dalam kete.. abang sebok2 ty, da sampai tanjung malim ke belom.. berapa msg entah die hantar..pas tu ayah aku plak asek ty, abg da betolak balik ganu ke.. aku pon ckp la tak tahu, asalnya pg tu abg nk blik ganu..tp tak dengar citer pon die da bertolak ke belom.. jd aku assume, mesti die x balik..mak die x bg balik sbb kitaorang nak datang..haha,
Bila da sampai, aku tengok.. ramai anak buah abang.. sumer kecik2 and comel2... pastu, ade beberapa ketika..aku nmpak ank buah abg manja and die.. hehe, alolo comey... sejuk hati, haha.. aku tgk je, parents aku and parents abg borak.. macam2 la dorang borak.. ye la.. Tanjung malim tu tempat dorang..hehe, lepas tu aku tgk enset aku.. aish, satu bar pon xde..patot ler msg aku kt abg slalu pending.. haha, tp bile kt lua ok jekk.. kire ni kes cm kat rumah aku la..bila kawasan tertutup, line maxis tu sush nak ada..aku pon tak paham maxis ni.. xmau upgrade ker.. :P
Lepas mkn tghri di rumah abg(memg sedap kak murni(kakak abg) masak..hehe) abg tunjuk la cincin yg dier beli tu.. cantik, dua2 pon cntik..hehe, kt jari aku pon da ada satu cincin abg beli dah... waa~~kaya dgn cincin jer aku ni..hehe, time kaceh abg.. weee~~
Aku tgk muke abg sebijik mcm ayh die.. sepet, mcm cina..mak die pon sepet jgk, lepas tu kakak2 abg pon sepet2.. putih2 jek sume, hehe... tula, abg slalu ckp kulit die sawo matang..padahal die kulit puteh.. merendah diri kunun..wekk~~haha, k la smpi sini sajeeee.. daaa :P

No comments:

Post a Comment