Happy Cat Kaoani

Friday, February 25, 2011

selamat tinggal anjing penunggu hospital


hahaha... zzz, aku ade critekan pasal anjing yang slalu je tunggu aku kt selekoh masok hospital ms aku nek beskal dulu... da la beso anjingnye..fuhhh...
tp, skrg ni aku da hepi..pasalnye, aku da x pyh lg ckp hi kt anjing tu... ayh n mak aku da suh aku bwk kete p praktikal..hoho~~
aku siap hon lg kn anjing tu.. ye la belagak la dgn die, pasal die x leh la nk kaco2 aku da..kakaka,
memula aku bwk kete.. memg ler takot2 sket...kui kui kui, tp da lm2 da bese da... cool jekkk, biler org ty..."cpt ko smpi eida"..aku pon jwb,"biasa la racer..haha"... never mind la tu...
tp tu ler... bile da smpi ofis budak2 staff sume dok ckp2 ler.. huiyooo eida bwk kete skg..kekekeke... pastu ade plak sorg pkcik ni "xde la pkcik sgt" asek ckp nk tumpang jek... aku pon jawab..."nk tumpang bole, kasik 50hinggit" kikiki.. smpi sudah die ckp aku materialistik... satu ofis pon die cite..hahaha, zzzz~~~
ok... aku da lupe nk tulis ape lgik...daaa~~~


petang2 minum kopi cicah biskot..bye~~

No comments:

Post a Comment