Happy Cat Kaoani

Wednesday, October 31, 2012

vitamin C Shaklee Vs vitamin C dari doktor pakar

Assalamualaikum,
Selamat Malam kepada semua pembaca, da lama rasanya x update blog kan, so hari ni aku nak update blog. Just sharing to care (kih kih kih)

Ramai da orang gilakan vitamin C kan sekarang ( sebenanye gila nak kulit gebus) termasuk lah aku nih, so beberapa minggu sebelum my fren kat tempat kerje, recommend to buy vit C organik(doktor pakar katanya dan halal) from her friend. Dia pon nak try jd dia ajak aku sekali, aku pon join la.. harga dalam 30biji=rm45, mahal kot, sebab nak cantik, join je la kan..lepas tu akhirnya da beli, sampaila ke tangan, mla2 aku ingat ada la tulis brand ape, tp botol kosong jer. dah alang2 beli makan je la kan, dia kata sehari makan 2 biji, xleh makan udang, yup memg besh la vit tu, TERBAIK. tk dinafikan, kulit pon semakin hari semakin cerah dan lebih berseri2 nampaknya. tapi, sebotol tu tahan 15 hari je, aku rasa 45ringgit 15 hr, dgn brand xde, aku pon try la search internet, aku tengok, pil vit C tu, sebijik dan sejebon dengan Vit C Shaklee yang jauh lebih murah. Kak Adilla tu kasi diskaun, walaupon hrga pasaran sebena rm92=180 biji, tapi dia kasi la diskaun beberapa ringgit(rahsia)..

Vit C ni, makan 1biji je sehari... lepas aku beli by hand dari dia, aku bawa balik rumah, aku bandingkan dengan vit C organik yang aku beli dulu... Terbukti, rupa sama, saiz sama, rasa pon sama.. kalau letak sebelah2 memg x kenal mana satu shaklee, mana satu yg xde brand tu.. SAH memang sahhhhhhh lah, tapi x pelah, sebab vit no brand tu jugk buat aku kenal vit C kan, terima kasih padanya.

And now, sebab vit C tu ambil masa 6 bulan baru nak habis, jadi aku minta tolong husband aku makan sekali la.. bia dia pun jadi sama2 putih macam i... hohohoho,.. Tak cayer cube tengok gambar di atas, yyg vit xde brand tu memang aku tak habeskan semua, sebab nk wat perbandingan... hehehe, Ok Bye

No comments:

Post a Comment