Happy Cat Kaoani

Wednesday, September 28, 2011

Malam2 buterr

Ok.. da pukul 1, aku pasti abg kesayangan sudah melelapkan materr...

aku tingin nak poskan pasal majlis pertunangan aku dan abg yg berlangsung pada 3sept hari tu.. tp belom ade mase yg seswai lg..heee

dalam blog2 sbelom ni, aku ade ckp kn..kononnyerr pas tunang x nak jumpe abg kan.. tp x taw plak, lepas da bertunang ni, rindu semakin membara2.. hukhukk

ari ni, aku x mesg abg pon..pasal xde kedit, tak taw plak, kedit tinggal 4sen jer... naseb bek abg da kol aku..hehehe, tp x puas la borak dgn abg, suara abg comel sgt..heee

Tapi esok aku nak g pekan, nek beskal letrik yg mcm skuter tu... haha, sebijik mcm skuter tp kecik jer... dah press abes pon tetap pelan..haha, tp bgusla, aku bukan pndai bwk laju2 pon..haha

seminggu lepas tunang dgn abg aku g johor, hntar adek balik UTHM.. alang2, aku pon jumpe la abg..heee~~~ sukerrr jerrr rasa dpt tgk muke abg yg ensem dan comel tuu.. sape rase nak muntah tu, g la amik baldi eh, maklum la..ayat org angau..haha

xsabar nak tunggu hr konvo..dpt lg aku jumper abg, walaupun belle n norli xder time tu pasal dorg bz.. tp xpe lah, asalkan abg n fmily ade disamping aku..hehehe, aku taw, masa hr konvo tu, abg mesti pkai ensem2..kalau ade tie, kompom die pkai py lah...

teringat lak zaman dulu, ms 1st abg dtg UTHM jumpe aku, abg paki py la ensem.. aku plak, hampeh jer, xde nak pakai lawa2 pon... tp itu pon abg still suker n ingt kt aku..hee, trimer kaseh abg..kaulah raja hatikuuuu...luv you..

sekarang aku duduk kt umah jer... duduk disamping umi and ayah yg tersyg dgn 3 adek laki yg nakal2..da dpt keje benti, ye la.. xtahan keje dgn cina..haha, hrpnyer ader la rezki maner2 untuk jd pengajar.. orang len bole, nape aku x bole plak kan.. :)

No comments:

Post a Comment