Happy Cat Kaoani

Tuesday, March 1, 2011

hilang sorang staff Radicare yang baguih

haha..oooh, potong stim jek kan korang nk bc crite aku tu..kui2~~ ala, ade sambungannye nnt rilekla.. korang follow tajuk kn ade kt sbelah tu... nnt mesti aku ade tulis 1-2-3-4-5-6-7-8continued.. panjg ooo citer dier..huuu...tp agak pening jgk nk wat ayt2 ni..aku mn ler pandai sgt... Sastera2 nih memg fail lerrr..huuuiii.. so tu sj je aku nk try menulis, tgk sedap ke x sedap.org suke bc ke tak... haha.. sbenanye, mende tuh base on true story lerr... mybe aku akn tukar sket2..takkan la nk sebijik sejebon kan..aishhhh~~ terlari tajuk la plak....
sebenanye, aku nk cerita.. sorang chargeman kt tempat aku ni, die br je masok tak smpi sebulan..n semalam..punya la aku dok borak2 dgn die... haiyo, memg best borak n die..pasal die ni jenis ilmu byk, smlm mcm2 mende die ajar kt aku... siap die bg aku upah lgik tolong siapkan keje die yg bhgian penulisan ney... haha, die memg x suke menulis..tulisan cakar ayam..lg teruk dr tulisan dktor..ape yg die tulis, die sendiri pon x phm..hahaha...
Tapi die kerje memg bgusla... aku respek la kt die, die jenis lebih byk wat keje.. mybe sbb tempat keje lm die lebih berdisiplin..huuii...
seronok2 kitaorg borak smpi la nk dekt pkol 5..pastu aku pon balik la kt tempt aku kn... pastu aku tgk die pon jmpe la bos die...rupenye die bg surat benti... tmpt kerja lama die offer gaji tinggi.. jauh oo beza gaji die dgn gj radicare tu..kalu aku, aku pon benti gak..huuii huuiii...bos py la frust... smpi ari ni die dok frust lg... isk2, mn x nye, gud worker benti.. msti la frust...kn,, ish2~~ okla.. sampi cni jer aku nk criteee...

makan nasi dengan belacan... dap oo, kui2~~

No comments:

Post a Comment